субота, 4 січня 2014 р.

Положення про «Раду Честі»
1. Загальні положення.
1.1. Рада Честі школи є виконавчим органом учнівського  самоврядування .
1.2. Рада Честі діє на основі Конвенції про права дитини, Статутом школи, нинішнім  Положенням.
2. цілі та завдання Ради Честі.
2.1. Метою: захист прав і гідності дітей і дорослих ,виконання основних законів школи.
2.2. цілі:підтримання та розвиток позитивних  поведінкових традицій;проведення програм примирення для учасників шкільних конфліктів і ситуацій кримінальної природи.
3. принципи Ради Честі.
3.1. принципи:
добровільності;
гуманізм;
конфіденційність;
верховенство закону;
співробітництва.
4. Порядок утворення Ради Честі.
4.1. До  Рада Честі входять  найбільш авторитетні учні школи  8-11 класів (по одному представнику від кожного класу) і дорослих (до 3 осіб).
4.2. Рада Честь самостійно організовує свою роботу, вибирає керівників на засіданні Ради,встановлює  відносини з іншими органами самоуправління, місцеве управління( адміністрацією)  та педагогічним колективом.
4.3. Рада Честі може  просити психолога та інших педагогічних працівників бути постійними консультантами
5. Права Ради Честі.
5.1. брати участь у вирішеннях  конфліктних ситуацій між учасниками навчально-виховного процесу.
5.2. Розміщувати на території школи інформацію, отримати час для виступу перед учнями на класних годинах,класних  і батьківських  зборах.
5.3. Направляти в органи шкільного самоврядування та адміністрацію школи пропозиції,пов’язаних відповідних програм для примирення, вирішення конфліктних ситуацій, розвиток навиків вирішення конфліктів, актуалізація  розвитку навичок життєдіяльності в школі.
5.4. Використовувати організаційну підтримку адміністрації школи, яка відповідає за просвітницьку роботу у підготовці і проведенні різних заходів, пов'язаних з функцією Ради.
5.5. залучати психолога, вчителів та інших фахівців школи для спільної роботи.
5.6. брати  участь у вирішенні проблем школи, узгодження інтересів школярів, вчителів та батьків.
6. робота Ради.
6.1. Рада Честі може отримати інформацію про випадки конфліктних ситуацій, від учителів, школярів, адміністрації школи, членів Ради.
6.2. Рада приймає  рішення  можливості або неможливості вирішення конфліктів в кожному конкретному випадку.
6.3. програми примирення починається у випадку згоди обох сторін в конфлікті на участь у програмі.
6.4. примирення програма не може здійснюватися на факти злочину і OPPN (алкоголю, наркотиків, жорстокість тощо).
6.5. Самостійно планує і проводить діяльність в житті школи ( Ігри, класні години, тренінги, свята , акції добровольців тощо).
6.6. організацію та координацію клубу обговорення "три П" (поговоримо, подумаємо,подискутуємо).
6.7. Оформляють стенд"Ради Честі" закони життя (логотип, гасло, принцип законів).
7. Організаційна підтримка діяльності Ради Честі.
7.2. Адміністрація школи надає допомогу Раді  у поширенні інформації про діяльність в шкільному колективі.
7.3. Рада Честі має право скористатися послугами психолога  та інших фахівців  школи.
7.4. Шкільна адміністрація сприяє Ради Честі в налагодженні стосунків  з іншими організаціями.
8. Заключні положення
8.1. це положення набирає чинності після затвердження.
8. зміни до цього положення вносяться загальношкільною конференцією 

Немає коментарів:

Дописати коментар